မဂၤလါပါ အားလံုးကိုၾကိဳဆုိပါတယ္။ ဥေရာပေရာက္ ျမန္မာမ်ားအတြက္ က႑အစုံအလင္ကို တက္ႏူိင္သမွ် တင္ဆက္သြားမွာျဖစ္ပါတယ္ ပညာေရး/စီးပြာေရး/နည္းပညာနဲ ့မာတီမီဒီယာ တိုေဆြးေႏြးရာ ဘေလာ့တစ္ခုအျဖစ္ ရည္၇ြယ္ပါတယ္။ေက်းဇူးတင္ပါသည္္။

Saturday, July 23, 2011

ဓာတ္ပံုသမားေကာင္း တစ္ေယာက္ျဖစ္လာေအာင္.....

ဓာတ္ပံုသမားေကာင္း တစ္ေယာက္ျဖစ္လာေအာင္ ဘာေတြလိုအပ္သလဲဆို တာကို ဓာတ္ပံုဆရာက အခန္းဆက္ေဆာင္းပါး ေတြနဲ႔ အြန္လိုင္းေပၚမွာ ေဖာ္ျပထားပါတယ္။ အဲဒီေဆာင္းပါးေတြကို ဖတ္႐ႈေလ့လာျခင္းအားျဖင့္ သင့္ရဲ႕ဓာတ္ပံု႐ိုက္တဲ့နည္းစနစ္ေတြ တိုးတက္လာပါလိမ့္မယ္။ 'ဟယ္. . . သိပ္မိုက္ပါလား'လို႔ သူငယ္ခ်င္းေတြအံ့ၾသသင့္သြားေစတဲ့ ပံုမ်ိဳးကို ႐ိုက္ႏိုင္ပါလိမ့္မယ္လို႔ မူရင္း စာေရးသူကဆိုပါတယ္။ သင့္ရဲ႕ဖန္တီးႏိုင္စြမ္းကို အေထာက္အကူျဖစ္ေစမယ့္ နည္းလမ္းေတြကိုေျပာျပမွာျဖစ္တယ္ လို႔လည္း သူကေျပာပါတယ္။ သူ႔ရဲ႕ေဆာင္းပါးေတြကို ဖတ္ၿပီးရင္စာဖတ္သူေတြရဲ႕ တံု႔ ျပန္ခ်က္ေတြ၊ အႀကံျပဳခ်က္ေတြနဲ႔ ေဝဖန္ခ်က္ေတြကို ေမွ်ာ္လင့္ေနေၾကာင္း လည္းေျပာပါတယ္။ သူရဲ႕အာေဘာ္ကို အတတ္ႏိုင္ဆံုးဆီေလ်ာ္ေအာင္ ဘာသာျပန္ဆိုေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။

ကင္မရာႏွင့္ဆက္စပ္ပစၥည္းမ်ား(Camera Equipment [Gear])
ပထမဆံုးေျပာခ်င္တာက ကင္မရာအေၾကာင္းပါ၊ စာဖတ္သူအေတာ္မ်ားမ်ားက တစ္ခ်ိဳ႕ေသာကင္မရာေမာ္ဒယ္ေတြက ဓာတ္ပံု ေကာင္းေကာင္းေတြရႏိုင္ပါ့မလား၊ ဒါမွမဟုတ္ဓာတ္ပံုေကာင္းေတြရႏိုင္ဖို႔ ကင္မရာ မွာပါသင့္တဲ့ Features ေတြကိုအႀကံျပဳေပးပါလို႔ ေမးျမန္းေတာင္းဆို လာၾကတယ္။ 6 Mega Pixels နဲ႔႐ိုက္ရင္ရၿပီလား ဒါမွမဟုတ္ ပံုထြက္ ေကာင္းဖို႔ 12 ဒါမွမဟုတ္ 22 Mega Pixels နဲ႔ ႐ိုက္ဖို႔လိုအပ္ပါသလား၊ Manual Modes သံုးမ်ိဳးေလာက္နဲ႔အဆင္ေျပပါ့မလား၊ ဒါမွမဟုတ္ Menus ေတြအမ်ားႀကီးနဲ႔ Setting ေတြ အမ်ားႀကီးပါတစ္မ်ိဳးနဲ႔ ႐ိုက္မွ ပံုထြက္ေကာင္းမွာလား။ Point Shoot ကင္မရာနဲ႔ ႐ိုက္ရင္ ဓာတ္ပံုေတြကေကာင္းပါ့မလား။ ဒါမွမဟုတ္ SLR ကင္မရာနဲ႔မွ ႐ိုက္ႏိုင္မွာလား၊ အေတာ္မ်ားမ်ားကဒီ လိုေတြးၾကပါတယ္။ " Pro အဆင့္ ကင္မရာမ်ိဳးနဲ႔သာ ငါ႐ုိက္ႏိုင္မယ္ဆိုရင္ ငါ႔ပံုေတြက ပေရာ္ဖက္ရွင္နယ္ဓာတ္ပံု ဆရာႀကီး ေတြ႐ိုက္ထားတဲ့ပံုေတြလိုပဲ ေကာင္းမွာ" ဒါအမွန္ပဲလား. . .။


စိတ္မပူပါနဲ႔
ခင္ဗ်ားတို႔ထင္ထားသလို ကင္မရာအေကာင္းစားနဲ႔ ႐ိုက္မွဆိုတဲ့ ကိစၥကအေရးႀကီးတဲ့အခ်က္မဟုတ္ပါဘူး။ ေနာက္ဆံုးေပၚ အေကာင္းစား ကင္မရာတစ္လံုးက ပံုေကာင္းေတြရေစဖို႔အခြင့္အေရး ပိုရေစတာအမွန္ပါပဲ၊ ထိုနည္းတူစြာပဲ သိပ္ေကာင္းတဲ့ Auto Focus၊ သိပ္ျမန္တဲ့ရွပ္တာ Shutters ေတြနဲ႔ တျခားေသာဆန္းသစ္ခ်က္ေတြေၾကာင့္လည္း အျပစ္အနာအဆာေတြ ပိုမ်ားေစႏိုင္ပါတယ္။ ေနာက္ဆံုးေပၚကင္မရာေတြမွာ ဒီလိုအားသာခ်က္ေတြ ပါတဲ့အတြက္ ပံုေကာင္းေတြရေစမယ္လို႔ေတာ့ ေအာ္တိုမစ္တစ္ အာမခံခ်က္ မေပးႏိုင္ပါဘူး၊ ခင္ဗ်ားတို႔ရဲ႕အဆင္မေျပတဲ့ ႐ိုက္ခ်က္တစ္ခ်ိဳ႕ကို ေကာင္းေအာင္ေတာ့ လုပ္ေပးႏိုင္ပါလိမ့္မယ္၊ ေစ်းေပါေပါ ကင္မရာ တစ္လံုးနဲ႔ ပံုေကာင္းေတြထြက္ေအာင္ ႐ိုက္ႏိုင္သလို ေနာက္ဆံုးေပၚအဆင့္ျမင့္ ကင္မရာနဲ႔႐ိုက္လို႔ ပံုေကာင္းေတြရခ်င္မွရႏိုင္ပါတယ္။

Resolution
အပ်ံစား ဓာတ္ပံုေကာင္းေတြ႐ိုက္ႏိုင္ဖို႔ ဓာတ္ပံုပညာ (Photography)ကိုေက်ညက္ထားဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။ ေနာက္ဆံုးေပၚ အေကာင္းစား resolution မ်ားတဲ့ Point and Shoot ကင္မရာထက္စာရင္ ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ အရင္တုန္းက SLR ကင္မရာကိုပို ႀကိဳက္ပါတယ္။ အထူးလိုအပ္ခ်က္ေၾကာင့္မဟုတ္ပါဘူး၊ ဒါမွမဟုတ္ နံရံေဘး resolution အမ်ားႀကီးမလိုအပ္ပါဘူး။
ကြၽန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္လည္း ပစၥည္းအေကာင္းစားႀကိဳက္တာ ပါပဲ၊ ေနာက္ဆံုးေပၚ 5DM2 တို႔ကိုႀကိဳက္တာေပါ့။ ဒါေပမယ့္ Rebel X SI နဲ႔ အႏုပညာေျမာက္ပံုေတြကို ကြၽန္ေတာ္ဖန္တီးႏိုင္တံုးပါပဲ၊ ကြၽန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ inferioritycomplex ေခၚ အားငယ္စိတ္ကို ေက်ာ္လႊား ႏိုင္ဖို႔လိုအပ္ပါတယ္။ အေကာင္းစား pro ကင္မရာႀကီးေတြနဲ႔ ထိပ္တန္းမွန္ဘီလူးေတြကိုင္ၿပီး လႈပ္ရွားသြားလာေနၾကသူေတြကို ကြၽန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ မ်က္စိေရွ႕မွာ ျမင္ေနရပါတယ္။ သူတို႔ဘာေတြပဲကိုင္ကိုင္ ကြၽန္ေတာ္ရဲ႕ ၿမိဳ႕တြင္းကပံုေတြကိုသြားရင္း လာရင္း ရိုက္တာပါ။ ကိုယ္ထည္ႀကီးတဲ့ ကင္မရာမ်ိဳးေတြက ဟိုဒီသယ္သြားရ တာအေတာ့္ကို ေလးလံပါတယ္။
ဖတ္ရင္အက်ိဳးရွိမယ့္ ေဆာင္းပါးတစ္ပုဒ္ကို ကြၽန္ေတာ္ၫႊန္ခ်င္ပါတယ္။ ဒါကေတာ့ mega pixels နဲ႔ပတ္သက္ၿပီးေရးထားတဲ့ Arguments against the Megapixel Race ျဖစ္ပါတယ္။
သင့္ရဲ႕အင္အားေတြကို ျပန္အာ႐ံုစိုက္ပါ
ကင္မရာေကာင္းမွ ပံုေကာင္းထြက္မယ္ဆိုတဲ့ စြဲလန္းစိတ္ျဖစ္ေနမယ့္အစား အျပင္ထြက္ၿပီး စမ္းသပ္မႈျပဳလုပ္ျခင္းအားျဖင့္ ခင္ဗ်ားတို႔ရဲ႕အင္အားနဲ႔ အခ်ိန္ကိုအသံုးျပဳပါ။ ပေရာ္ဖက္ရွင္နယ္ဓာတ္ပံုဆရာေတြနဲ႔ ေစ်းႀကီးတဲ့ကင္မရာနဲ႔ ပစၥည္းက ခင္ဗ်ာကို ေျခာက္လွန္႔တာမ်ိဳး မျဖစ္ပါေစနဲ႔။ သူတို႔ဆီမွာ ဘယ္တံုးကမွမရွိတဲ့ ေရြးခ်ယ္ပုိင္ခြင့္ေတြ ခင္ဗ်ားဆီမွာ ရွိေနပါတယ္။ သံုးေခ်ာင္းေထာက္ ခြ(Tripod)ကိုအိမ္မွာ ထားခဲ့ၿပီး သူတို႔မသြားႏိုင္တဲ့ေနရာမ်ိဳးကို နယ္ပယ္သစ္ရွာေဖြတဲ့အေနနဲ႔ သြားပါ။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ႐ိုး႐ိုးရွင္းရွင္းေျပာရရင္ သူတို႔မွာ အခ်ိန္ ကန္႔သတ္ခ်က္ Deadlines ေတြနဲ႔ လိုအပ္ခ်က္ကို ျဖည့္ဆည္းရမယ့္ သတ္မွတ္ခ်က္ေတြ ရွိေနလို႔ပါပဲ၊ စိတ္အားထက္သန္မႈေတြနဲ႔ စမ္းသပ္လုပ္ ၾကည့္ရတာက ကန္႕သတ္ခ်က္ေတြနဲ႔ အလုပ္နဲ႔ တူေအာင္လုပ္ေနရတာထက္ ပိုေပ်ာ္စရာေကာင္းပါတယ္။

ေနရာ Location
ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ ခရီးထြက္ရတာဝါသနာပါတယ္။ ေနရာသစ္ ေတြသြားၿပီး အေတြ႕အႀကံဳေတြလိုခ်င္ပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ ဒီျပင္းျပတဲ့စိတ္ ဆႏၵကိုစာဖတ္သူေတြကို ေဝငွေပးခ်င္ပါတယ္။ ဓာတ္ပံုေကာင္းေတြရႏိုင္ဖို႔ ရိုက္တဲ့ေနရာကလည္းအေတာ္ေလး ေကာင္းမြန္ဖို႔ လိုတယ္လို႔ အေတာ္မ်ားမ်ားက ထင္မွတ္ထားၾကတယ္။ ဒါမမွန္ပါဘူး။ ဒီေဆာင္းပါးကို အိမ္မွာဖတ္ေနရင္ ခင္ဗ်ား အတြက္ ဓာတ္ပံု႐ိုက္ဖို႔ေနရာေကာင္းတစ္ခုကေတာ့ ခင္ဗ်ားရဲ႕ အိမ္မွာပါပဲလို႔ ကြၽန္ေတာ္ဆိုခ်င္ပါတယ္။
ရာသီဥတု ေကာင္းမယ္လို႔ထင္ၿပီး ေရာက္သြားခါမွ ေမွ်ာ္လင့္ထားသလို ျဖစ္မလာတဲ့ေနရာမ်ိဳးကို ကြၽန္ေတာ္မၾကာခဏ ေရာက္သြားတတ္ ပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္ရဲ႕ခရီးသြားတဲ့အစီအစဥ္ေတြမွာ ရာသီဥတုေကာင္းတာမ်ိဳးနဲ႔ မႀကံဳရတဲ့အခါ အဲဒီေနရာမွာ တြယ္ကပ္မေနေတာ့ဘဲ စြန္႔ခြာခဲ့ရတယ္။ အဲဒီမွာရရွိလိုက္တဲ့ အသိတရားကေတာ့ ရာသီဥတုသာ ကိုယ့္ဘက္ကပါခဲ့ရင္ ဓာတ္ပံု ေကာင္းေကာင္းေတြ ရႏိုင္တယ္ဆိုတာပါပဲ။ ဒါေၾကာင့္ရာသီဥတု သာယာမလား။ မသာယာဘူးလားဆိုတာသိရေအာင္ မိုးေလဝသ အေျခအေနထုတ္လႊင့္ခ်က္ကို အစဥ္မျပတ္သိထားမယ္ဆိုရင္ ေနရာမွန္ကိုဒက္ထိ ကြက္တိေရာက္သြားဖို႔ အခြင့္အလမ္းပိုမ်ားပါတယ္။
ကိုယ့္အိမ္အနီးပတ္ဝန္းက်င္မွာအေတာ္မ်ားမ်ား႐ိုက္ၿပီးတဲ့ အခါ ႐ုိက္စရာေကာင္းေကာင္းသိပ္မက်န္ေတာ့ဘူးလို႔ ထင္ေကာင္းထင္မိၾက တယ္။ မဟုတ္ပါဘူး။ လူတိုင္းကဒါမ်ိဳး႐ိုက္ၿပီးေနၿပီပဲဆိုတဲ့စိတ္ကို စြဲမေနဘဲ ငါဘယ္လိုဖန္တီးၿပီး ႐ုိက္ႏိုင္မလဲဆိုတာႀကိဳးစားၾကည့္ပါ။ သူမ်ားေတြမရိုက္ ဖူးေသးတဲ့နယ္ေျမသစ္မွာ ခင္ဗ်ားရဲ႕ကင္မရာကို အဆင္သင့္ျပင္ၿပီး အျမင္က်ယ္က်ယ္ထား၊ ႐ႈေထာင့္အသစ္ေတြ၊ ဓာတ္ပံုအယူအဆေတြနဲ႔ ဆန္းသစ္ၿပီး႐ိုက္ပါ။ ပထမမွာေတာ ့ေအာင္ျမင္မႈအနည္းအက်ဥ္းေလာက္ပဲ ရပါလိမ့္မယ္၊ ဒါေပမယ့္ ကိုယ့္အိမ္နဲ႔ မနီးမေဝးမွာ ရွိေနတာေၾကာင့္ေနာက္ ထပ္ပံုေတြရႏိုင္ဖို႔ သြားရလာရတာလြယ္ကူပါတယ္၊ အေလာသံုးဆယ္လုပ္ဖို႔ လည္း မလုိပါဘူး၊ တစ္ေန႔တာ႐ိုက္ခဲ့တာေတြမွာ ပံုေကာင္းေတြမရလို႔ စိတ္ပ်က္စရာလည္းမလိုပါဘူး။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ကိုယ္က အခ်ိန္ေတြ အမ်ားႀကီးေပးႏိုင္တယ္။ ႐ိုက္လို႔ေကာင္းမယ့္ေနရာကို ေတြးထားရင္ အလင္းေရာင္ပိုေကာင္းတဲ့ အခ်ိန္မ်ိဳးမွာျပန္လာၿပီး ႐ိုက္လု႔ိရပါတယ္၊ ဒါမွ မဟုတ္တစ္ျခားသူေတြမေတြ႕ေသးတဲ့ ႐ုိက္ကြက္မ်ိဳးကို ကိုယ္ကေတြးထားၿပီဆိုရင္အခ်ိန္မေရြး႐ုိက္ဖို႔ အခြင့္အေရးေတြ ရွိေနပါမယ္။ ကိုယ့္ရဲ႕ ႐ုိက္ကြင္းနယ္ပယ္ကို ခ်ဲ႕ႏိုင္မယ္ဆိုရင္ မၾကာခင္မွာပိုေတာ္တဲ့ ဓာတ္ပံုဆရာ တစ္ေယာက္ ျဖစ္လာၿပီး ကိုယ္ပိုင္ဓာတ္ပံုအယူအဆေတြကို ပိုမိုေတြ႕ရွိလာ ႏိုင္မွာ ျဖစ္လာပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ့္အေနနဲ႔ ေနအိမ္အနီးအနားမွာ အဓိပၸာယ္ ကိုဖြင့္ဆိုရာမွာ ကိုယ့္ရဲ႕အိမ္ဒါမွမဟုတ္ တိုက္ခန္းကေန မိနစ္အနည္းငယ္ ဒါမွမဟုတ္ နာရီအနည္းငယ္ အတြင္း ေမာ္ေတာ္ကား၊ ေျခလ်င္၊ စက္ဘီးနဲ႔ လြယ္လင့္တကူ သြားလို႔ရႏိုင္တဲ့ေနရာမ်ိဳးကို ဆိုလိုတာပါ၊ ခင္ဗ်ားတို႔ရဲ႕ စိတ္ထဲမွာ အိမ္ေျမာက္ဘက္က ၿခံဝင္းထဲမွာ႐ုိက္ရမယ္လို႔ ထင္ေကာင္းထင္ေနၾက လိမ့္မယ္။ ေနရာ location နဲ႔ပတ္သက္လို႔ လူတိုင္း တတ္ကြၽမ္း သိနားလည္ႏိုင္ၾကပါတယ္။ ေနရာေကာင္းကိုသိထား ေတြ႕ထားရင္ဓာတ္ပံု ေကာင္းေတြရဖို႔ အေထာက္အကူအမ်ားႀကီးျဖစ္ေစပါတယ္။

ေလ့လာခါစ စိတ္ထားမ်ိဳးနဲ႔ ကြၽမ္းက်င္သူတစ္ေယာက္ျဖစ္လာပါေစ(Be an expert with a Beginner's mind)
ေကာင္းပါၿပီ၊ Beginner's mind ခုမွစတဲ့လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ စိတ္ထားမ်ိဳးဆိုတာဘာလဲ၊ Paractise makes Perfect ဆိုတဲ့ စကားမ်ိဳးရွိတယ္မဟုတ္လား၊ ဘယ္လိုဟာမ်ိဳးနဲ႔အဆင္ေျပသလဲဆိုတာ သိသြား ၿပီဆိုရင္ဒါကိုပဲ ထပ္ခါတလဲလဲ ကြၽန္ေတာ္တို႔ လုပ္ေလ႔ ရွိၾကတယ္။ ေအာင္ျမင္မႈရၿပီဆိုရင္ ဒါကိုပဲထပ္လုပ္၊ ျပန္ေက်ာ့၊ မိတၱဴ ျပန္ကူးၾကတယ္၊ လမ္းေဟာင္းကေန ခြဲထြက္ၿပီး ဖန္တီးလိုစိတ္ မရွိၾကေတာ့ဘူး။
သမိုင္းကိုျပန္ၾကည့္ရင္ ေအာင္ျမင္မႈရခဲ့တဲ့လူေတြဟာ အသစ္အဆန္းေတြကို ႀကိဳးစားလုပ္ခဲ့ၾကသူေတြ၊ နယ္ပယ္တစ္ခုမွာ အစထြင္လုပ္သူေတြ၊ လမ္းေဖာက္သုူေတြ၊ အသစ္ေတြကို ဖန္တီးခဲ့ၾကတဲ့သူေတြမဟုတ္ပါလား။ ဒီအတိုင္းပဲဓာတ္ပံုမွာလည္း ကြၽန္ေတာ္တို႔ လုပ္ႏိုင္ပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ႐ိုက္ကြင္းဆီကိုခုမွစၿပီး ကင္မရာကိုင္ဖူးတဲ့စိတ္မ်ိဳးနဲ႔ ေရာက္သြားတဲ့အခါ အသစ္ အဆန္း တစ္ခုကိုစမ္းၾကည့္ခ်င္စိတ္ျဖစ္ေနလိမ့္မယ္။ အရင္တုန္းက တစ္ခါမွလက္တည့္စမ္းမၾကည့္ရတာမ်ိဳးကို ရိုက္ၾကည့္ခ်င္ေန လိမ့္မယ္။ ဓာတ္ပံုဆရာႀကီးေတြလက္ခံမွာ မဟုတ္တာမ်ိဳးကိုရိုက္ဖို႔ ႀကိဳးစားၾကည့္လိမ့္မယ္။ ပံုတစ္ပံုကို ဘယ္လိုမ်ိဳး ရိုက္ရင္ အဆင္ေျပမလဲ။ ေကာင္းမလဲဆိုတာ နားလည္သေဘာေပါက္လာလိမ့္မယ္။ ကိုယ့္ရဲ႕မ်က္စိအျမင္ေဘာင္ကို ေက်ာ္လြန္ၿပီးေတာ႔ Raw ပံုေတြကေနဘယ္လိုအေသးစိတ္ေတြကို ပံုေဖာ္မ လဲ။ HRD ပံုေတြကိုဘယ္လိုဖန္တီးမလဲ။

ဓာတ္ပံုအယူအဆ(Composition)
ဓာတ္ပံုပညာမွာ စြမ္းအားအထက္အျမက္ဆံုး ကိရိယာကေတာ့ ဓာတ္ပံုအယူအဆ(Composition) ျဖစ္ပါတယ္၊ ဓာတ္ပံု အယူအဆ စည္းမ်ဥ္းဥပေဒေတြကို ကြၽန္ေတာ္တို႔မ်က္စိမွိတ္ၿပီး လိုက္နာဖို႔မလိုပါဘူး။ ဒီစည္းမ်ဥ္း ဥပေဒကိုသိရွိတဲ့အတြက္ ထိခိုက္မႈ မရွိႏိုင္ပါဘူး။ သို႔ေပမဲ့လည္း ဒီစည္းမ်ဥ္းဥပေဒေတြကိုအတိုင္း ရိုက္ဖို႔ကင္မရာကိုင္ခါစေတြကိုလည္း အားေပးတာမ်ိဳးမရွိပါဘူး။ ဒီစည္းမ်ဥ္း ဥပေဒေတြကို ေခတၱခဏေမ့ထားၿပီး ဓာတ္ပံုအယူအဆအသစ္ေတြနဲ႔ စမ္းသပ္ၾကည့္ပါ။ ေျမႀကီးေပၚမွာပက္လက္ လွန္အိပ္ၿပီး သစ္ပင္ေတြကို fisheyes မွန္ဘီလူးနဲ႔ရိုက္ၾကည့္ပါ။ ရိုက္တဲ့ ရိုက္ခ်က္တိုင္းကို တစ္ေနရာတည္းကေနမရိုက္နဲ႔။ ေနရာ အသစ္ေတြ ေျပာင္းေရြ႕ရွာပါ။ ႐ႈေထာင့္အသစ္ေတြရွာၾကည့္ၿပီး ျပန္ရိုက္ပါ။ prespective အမိ်ဳးမ်ိဳးအတြက္ အေနအထား အမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔ ရိုက္ပါ။ အျမင့္ကေနရိုက္ဖို႔ သစ္ပင္ေပၚ တက္ရိုက္ပါ။ သာမန္အေနအထားမ်ိဳးနဲ႔ ႐ိုက္တာမ်ိဳးမဟုတ္ဘဲ ကြဲျပားျခားနားတဲ့ အေန အထားမ်ိဳး ဖန္တီးၿပီး ရိုက္ၾကည့္ပါ။ ဓာတ္ပံုဆရာႀကီးေတြရဲ႕ နည္းလမ္းေတြကိုခဏေမ့ထားၿပီး ေခါင္းထဲမွာဘာမွမရွိတဲ့ သေဘာမိ်ဳး နဲ႔ရိုက္ၾကည့္ပါ။ ကမၻာႀကီးကို ကေလးငယ္တစ္ေယာက္ျမင္ သလိုမ်ိဳးၾကည့္ ပါ။ဘယ္လိုကေလးမ်ိဳးလဲဆိုေတာ့ အရာရာကိုစူးစမ္းခ်င္တဲ့ လက္တည့္စမ္း ခ်င္တဲ့ ကေလးငယ္တစ္ေယာက္ရဲ႕စိတ္ထားမ်ိဳးေပါ့။ အရင္ကသိထားတဲ့ အယူအဆေတြကို ေဘးဖယ္ထားၿပီး ရိုက္ခ်က္တိုင္းကိုစိတ္သစ္ လူသစ္နဲ႔ ရိုက္ၾကည့္ပါ။

No comments :

Post a Comment

The lady movie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...